Pages

Wednesday 12 November 2014

Film Festival - Haerenga



Talya 2014
Ko au te awa ko te awa ko au.

I teetahi raa i haere au ki te kura i te waa i kora ahau i kora me i te mahi eetahi haerenga ki te awa.
Noo reira i haere au i te waa i kora aa kopuapua me te akomanga Taitamariki me te akomanga Toa aa maatau i kora he awa kore pai i kora he whakamarumaru.

I kora i kite au e rua nga tangata ko to raua ingoa oo ngaa tangata ko David raua koo Tamati  Patuwai.
I whakaatu raua peehea ki te whakatoo raakau. Ko te ingoa o te awa ko Omaru. I te tiipako a Matua David i nga roopu me haere ki roto.

Ko ngaa ingoa o ngaa raakau ko te Mahoe,Nikau,Harakeke,Koowhai,Kanuka,Rimu,Tikauka me te Tootara.

I te roopu ki roto aahau ko te roopu o Nganeko, Hinemoa, Tumohio raua ko Maioha. I te waa i whakatoo maatau  i ngaa raakau i whakatoo maatau  i ngaa raakaau kaatoa.
E ono ngaa raakau e matau i te waa i mutu  ana i a maatau  i taka ahau ee paru rawa atu ahau.
Noreira i mutu maatau i te koorero a matua ee paa ana  ki aa Ukutoia whai muri teenei mutu maatau.

2 comments:

Anamanu said...

We love your movie guy. You are fluent Te Reo speakers. Thank you for looking after out environment. Well done
Mrs Raj and Anamanu Glenbrae Schools

Anonymous said...

Te kura o puau he tino pai tomatou kura me he tino rawe

Post a Comment